Zbožové srovnávače jsou další velmi úspěšná možnost, jak oslovit zákazníka a přimět ho ke koupi Vámi nabízeného produktu.
Není to vždy jednoduché. Většina podnikatelů, kteří začínají, srovnávače neřeší. Ale to je veliká chyba.
Začátečníkovi, se může zdát celá cesta přes zbožové srovnávače složitá, jelikož musejí zařadit své kategorie na eshopu, pod kategorie např. Heureky nebo Zboží.cz
Ale samozřejmě to lze. Pokud to nezvládnete, tak Vám moc rád pomohu : tomas.holzbach@gmail.com

Víte, že můžete např. zboží do 100,- Kč, nezasílat do srovnávačů a tím , nepřicházíte o peníze a kliky na dané zboží ?
Nebo si vyfiltrovat zboží v hodnotě: 500 – 900 Kč , a tomuto filtru určit, kolik bude maximálně stát jeden klik ?
Jako příklad uvedu : 500 – 900 Kč , bude stát kliknutí na produkt maximálně 3Kč.
Zboží : 901 – 2000 Kč bude stát kliknutí max 6 Kč
A takto můžeme nastavovat vše.

Nebo si přejete, aby text ve zbožovém srovnávači byl jiný než na eshopu ?
Ano i to je možné .

Chcete spustit akci na zboží se slevou v hodnotě 10%, ale aby se tato informace ukazovala i ve srovnávačích ?
Ano i to lze nastavit .

Na vše se můžeme společně podívat, a posunout Váš bussines dále.

Napiště mi : tomas.holzbach@gmail.com

Hezký den