Lepší pozice ve vyhledávačích (SEO) pro Wpuff.cz

Klient prodávající elektronické cigarety, potřeboval zajistit lepší pozici ve vyhledávání. Hlavní důvod, pro zlepšení byl ten, že reklamní kampaně, z důvodu zařazení do kuřáckých služeb na Google a později i na sezna.cz nebyly možné. Všechny reklamy, postupně vypínali. A bylo možné inzerovat jen nápně. Ale ty bohužel klient nenabízel. 
Navrhl jsem tedy klientovi řešení, že přepíšeme všechny jeho texty a strukturu webu postavím, dle svých zkušeností. 
Naštěstí mi klient umožnil dělat co chci 🙂 
Hlavní výraz, který chtěl mít na předním místě, byl „svítící elektronická cigareta“. Jelikož to byl klientův stěžejní artikl.
Jako první jsem si postavil analýzu klíčových slov (jak klienta, tak konkurence). 
K analýze využívám Google, Sklik a Collabim. A na očištění a zobrazení dat Excel (nejlépe se mi s ním pracuje). 
Úpravou v excelu vytvářím kontingenční tabulku. Tuto analýzu využívám při reklamách i jako PPC specialista
Bez dat z Google Analytics a dalších nástrojů je práce velice složitá. 

Analýza je tedy hotová a nyní se pustit do dlouhotrvající práce. Jak sestavit texty a popisy produktů, tak aby byly pro zákazníka zajímavé a lákali k nákupu. 
Začalo se popisováním jednotlivých kategorií. Do popisků kategorií, jsem pro oživení vkládal i obrázky produktů, nebo upravené fotografie. 
Zákazník při čtení zároveň vnímá obrázek a dokáže si spojit a představit, použití produktu v praxi. Vyvolání touhy danou věc vlastnit = nakoupit.

Pokud máte chuť, můžete se podívat na popisky kategorií :    ⤵

Do popisů kategorií, jsem tak umístil vyhledávaná klíčová slova a seznámil zároveň zákazníky s danými produkty a vyvolal chuť podívat se na jednotlivé produkty-Navíc nyní zákazník i vidí, jak bude výrobek vypadat. Všechny kategorie, máme tedy popsány. Stejným způsobem, jsem upravil i popisy, které jsou vidět ve vyhledávačích (ty uvidíte také níže). Jednotlivé produkty se zobrazují na první straně Google na prvním nebo druhém místě. O to nám šlo 🙂  
Klientovy rostly tržby a byl spokojený z nákupu z organického vyhledávání, a z toho má každý radost. Jelikož nemusí investovat do reklamy ( v tomto případě ani nemohl).

Budeme tedy hledat výraz na který se chtěl klient zobrazovat na předních pozicích. 
Očekávání bylo, dostat se na první stránku ve vyhledávači Google. Ale že to bude na PRVNÍM místě na PRVNÍ stránce? Na to jsem byl pyšný a šťastný i já. 
Níže se můžete podívat : 
A když budete potřebovat pomoci i u Vašeho eshopu nebo webu, klidně napište. 
tomas.holzbach@gmail.com , nebo info@h-marketing.cz 

Rád pomohu i jako PPC specialista.

Zajistím pro Vás komplexní správu reklamních kanálů na Google, Sklik, Facebook i Instagram. Tak aby vaše zisky byly vyšší a vyšší. 
Ale mohu zajistit i komplexní správu vašeho eshopu. Zaměřuji se hlavně na platformy Shoptet a Upgates. Ale poradím i s eshop-rychle a jiné. 
Můžete mě kontaktovat pro nezávaznou kalkulaci, či radu, jak si váš eshop stojí a co by se mělo zlepšit. 
Nezapomeňte, že váš projekt na internetu vám může vydělávat i když spíte !

Přejít nahoru