O mně

Ikdyž se zabývám on-line marketingem, tak s Vámi budu mluvit Česky a né jazykem počítačových expertů.
Když budu moci, rád vysvětlím, jaké kroky musím udělat abych se mohl naplno věnovat propagací Vaší firmy či značky.
Ze začátku budu muset něco domlouvat s Vašim webařem nebo programátorem.
Bude vhodné nasadit nějaké kódy, jako např. ratargetingový kód, kód na GA/ GA4 (Google analystics). Popř. mohu použít Google tag manager (díky tomuto nástroji, dokážete měřit spoustu metrik, potřebných k vyhodnocování). Např. v jaké části eshopu lidé čtou , a jaké části webu jen projedou a nezastaví se u textu.
Google analystics, Sklik retargeting kód, Ad words atd.

Mé zkušenosti:
netvořím jen on-line marketing, a PPC reklamu
přes 10 let provozuji eshop FightStuff, v minulosti kacenka-eshop.cz  takže mám i zkušenosti s tím, co kupující hledají, jak se chovají. Co lze nastavit v eshopu a popř. mohu i poradit s tvorbou eshopu na platformě Shoptet (jsem zároveň Shoptet partner). Jaký druh dopravy je nejžádanější a jaké platba je nejvíce chtěná.
Někdy stačí změnit druh dopravy a objednávek je hned více.
Své strategie a tvorbu reklamy mám vyzkoušené na svém podnikání. Takže Vám nehrozí, že se budu učit na Vašem projektu.

V on-line marketingu se neustále vzdělávám. Zúčastňuji se pravidelně školní na toto téma, jelikož se reklamy neustále posouvají dále.

Cetifikát školení

Školení remarketing

Po dlouhém studování a vzdělávání se v on-line marketingu . Jsem dne 30.6.2020 , úspěšně ukončil studium „MANAŽER PRO INTERNETOVÉ PROJEKTY“ . 
Bylo to náročné, jak časově, tak na učení se nových systémů a nových strategií. Ale mohu nyní nabízet opravdu komplexní služby v oblasti on-line marketingu. 
Reklamy v systémech Sklik + Google. 
Správa a reklamní systémy sociálních sítích. 
Optimalizace reklam, úpravy xml feedu pro zbožové srovnávače. 
Google tag manager ( GTM).
Google analytics a mnoho dalšího.

V září 2020  mě čeká další kurz, snad na delší dobu poslední . 
Ten se bude týkat prohloubení znalostí GTM ( Google Tag Manager), nástroj díky kterému společně s Google Analystics, změříte téměř vše na webu nebo eshopu. 
Nemusíte tedy využívat služeb webaře nebo programátora. Nastaví se GTM kód, do jaké části stránky zákazník skroluje. Jestli kliknu na kolonku s emailem, nebo telefonem. 
Zda a kdy stáhnul z webu PDF soubor, nebo ebook. 
Změřit se dá téměř vše. A to je hlavní nástroj, k tomu, jak postavit nebo upravit stránky či web. Informace umístit, tam kde je zákazník čte a kliká.

Facebook marketing

Říjen 2020 online semináře na Facebook od nejpovolanějšího v tomto oboru . 
A tím je David Lorincz, jeden z nejuznávanějších odborníků na Facebook reklamy.

Leden 2023 opakování je matka moudrosti= školení od Honzy Bartoše - jeden z předních odborníků na výkonostní reklamu na Facebooku.

Úspěšná certifikace Facebook

Certifikát od Digisemestru je hotová 89% úspěšnosti

Přejít nahoru