Online marketing není jen reklama, což si většina lidí myslí.
Ale pod tímto názvem je skryto vše. Je to strategie, co vše se musí připravit a udělat aby Váš projekt byl úspěšný a výdělečný.
Správný markeťák by měl mít široký rozhled, co se týče reklamní strategie, sociální sítí, správě eshopu či webu.
V první řadě se musí projít eshop či web. Jestli je vše v pořádku a zákazník na webu či eshopu netápe. Vše by mělo být po ruce a produkty správně popsány. Po shlédnutí webu, se pustím do analýzi klíčových slov. Předpřipraví se kampaně a reklamy. Ty se postupně optimalizují a upravují.
Kampaň vždy musí být postavena na určený typ produktů. Zaměřená hlavně na konverze (nákup či kliknutí na kontaktní formulář).
Do inline marketingu také patří :
- správa či úprava webu či eshopu
- sociální sítě: aktualizovat stránky na sociálních sítích, vkládat příspěvky nebo reklamu třeba na Facebooku která bude směřovat na eshop či bude oslovat více klientů v dané oblasti.
- email marketing: održování a budování vztahu mezi zákazníkem a webem či eshopem. Informovat zákazníka o akcích.
- placené PPC reklamy: umístěné na vyhledávací nebo obsahové části . Také zvaný jako výkonnostní marketing.
- Affiliate marketing: získávání nových zákazníků přes weby partnerů, kteří jsou zapojeni do provizní sítě.
- SEO: optimalizace pro vyhledávače, analýza klíčových slov a jejich aplikace do webu nebo eshopu
V případě zájmu či dotazu mi napište: tomas.holzbach@gmail.com