Reklama na Facebooku

Lidé se ptají,jestli má vůbec reklama na facebooku smysl. Když se tam lidé chodí bavit, dávat fotky apod. Odpověď zní že ANO. Podívejte se např. kolik lidí se nejdříve podívá na facebook stránku obchodu nebo služby. Mnohdy dříve, než na eshop nebo web. Někdy je i důležitější mít firemní facebook stránku, než web na službu. více ZDE

Co udělat před spuštěním reklam na Facebooku

Než se pustíte do samostatného budování reklam, je zapotřebí nastavit nějaké náležitosti. Jako např. nastavení Business manageru. Pojďme se na to podívat.

Jak je možné cílit ?

Facebook je v tomto směru úžasný. Můžete cílit s přesnění milimetrů. Chcete oslovit třeba jen může, v daném věku, kteří se zajímají o fitness? Tak to není žádný problém. Pojďme se na to podívat.

Nastavení reklam

Nastavení reklam

Základní věci, jako nastavení účtu pro reklamu jsme si již ukázali. Nyní se pustíme částečně do reklam. Ale o reklamách na facebooku by se dalo napsat několik knih. Ale základní věci jsou zde,