Remarketing

Díky remarketingu oslovujeme zákazníky, kteří navštívili náš web nebo eshop, popř. udělali nějakou akci. A lákáme zákazníka, aby se vrátil zpět na stránky a prohlídl si další produkty, popř. dokončil objednávku.

V obsahové síti je zapotřebí mít v seznamu alespoň 100 uživatelů.
Ve vyhledávací síti je to 1000 uživatelů. Takže je vždy vhodné spustit nejdříve PPC reklamu, aby jste získali potřebný počet uživatelů. A pak nastavit remarketing (třeba pro uživatele, kteří nedokončili objednávku, nebo vložili zboží do košíku, ale neodeslali objednávku).
Pokud nemáte potřebný počet uživatelů v seznamu, tak to může být důvod, proč se reklama nebude zobrazovat.

Cíle.

Je potřeba, stanovit si cíle a strategii.
Např. máte květinářství a chcete oslovit zákazníky, kteří přišli na web , nebo zákazníci kteří neudělali objednávku ? Pak si na tyto dvě skupiny musíte vytvořit seznami a pak na ně cílit.

Koho oslovit ?

Vždy je zapotřebí zamyslet se a vytvořit strategii, komu se má co zobrazovat. Je třeba zbytečné, když si zákazník koupí produkt , tak aby se mu ten samý produkt ukazoval ještě další měsíc. Neni pravděpodobné, že si ten stejný produkt objedná ještě jednou (např. dvě stejné bundy, anebo auta).
V tomto případě, si vytvoříme seznam ( zákazník navštívil web, ale neobjednal).

Doba zobrazování

Tato část je asi nejdůležitější. Asi by se Vám také nelíbilo, aby se Vám ten samý produkt objevoval neustále celých 30dní.
Doporučuji zobrazení jednoho produktu po dobu 3-4 dnů po poslední návštěvě , pak by se měl zákazníkovi ukazovat jiný produkt (pod dobu dalších 10-ti dní ), po této době zase další produkt.

Jakou reklamu vybrat ?

Ideální je cílit jako textovou, tak bannerovou.
Stojí za úvahu i videoreklama.

Frekvence zobrazení .

Neustálé zobrazení, bude zákazníka obtěžovat . Proto bych doporučoval nastavit zobrazení max 5krát za den.

Pokud máte zájem o nastavení remarketingu klidně mi napište, a můžeme probrat možnosti jak Vám přinést více objednávek .
email: tomas.holzbach@gmail.com

Přejít nahoru