Případovka SEO pro FightStuff

Pro eshop FightStuff, bylo stěžejní zobrazovat se na nejhledanější výrazy na první stránce. Samozřejmě výrazy, které daný eshop prodává. Jako jsou boxerské rukavice, MMA rukavice, Krav Maga vybavení, trenky na muay thai apod. 
Eshop se nezaměřuje jen na bojové sporty, ale i na fitness produkty. Takže vysoce konkurenční zboží. 
Hlavní bylo posunutí na „boxerské rukavice 10oz“ – nejkupovanější produkt v daném odvětví. 
Hlavní hledané výrazy byly stanoveny dle analýzy klíčových slov. Která je stěžejní u každého eshopu nebo webu. 
Na kompletní analýzu klíčových slov, využíváme jak placené tak neplacené nástroje. 
Mezi neplacené nástroje patří: Google Ads, Sklik, GA4, Google search console apod. 
V placených nástrojích využíváme Collabim a Screaming Frog. 
Neustálou analýzou, sledujeme posun ve vyhledávání a kontrolujeme pozice, kterých dosahujeme. 
 

Níže je vidět vývoj pozic na hledaný výraz „boxerské rukavice 10oz“ . Z původní pozice na Google bylo cýlet dostat se do popředí a docílit tak vyšších organických výsledků. Přání bylo, dostat se na pozici v TOP10. To se nám podařilo velmi dobře. Samozřejmě za tím stojí hodně práce s analýzou a tvorbou obsahu, prolinkování webu, vytvoření přistávací stránky na dané klíčové slovo – parametrické kategorie. Nyní bychom se rádi dostali na hledaný výraz do TOP 5. Od toho nás v dubnu 2024, dějí len 1 pozice. ⬇

Na zaměření klíčové slova „trenky muay thai“ byl také posun a to z pozice 33 na pozici 4 v dubnu 2024 . 
Vyobrazení můžete vidět na screenu níže. Postupná a neustálá práce se opravdu vyplatí. Čím lepší pozice tím, méně můžete investovat do reklamy. Ale určitě nedoporučuji reklamy vypínat. Ale optimalizovat, tak aby vše zapadlo. Tedy jak SEO, tak PPC a popř. i sociální sítě. Marketingový mix přináší vždy 💴. Pokud máme dobrý produkt a skladové zásoby 🙂 

Celý eshop běží na Shoptetu, takže se s nastavením velice dobře pracuje. Zároveň jako Shoptet partner, mám vše dobře zvládnuté. 
Jednotlivé produkty i kategorie jsem tedy prolinkoval. Včetně prolinkování s blogem, se kterým začínáme průběžně pracovat a vytváříme obsah. 
Velké zaměření bylo i na metatagy a description. Dle Google, nejsou metatagy ovlivňující parametry pro SEO, nicméně ve vyhledávačích mají velký potenciál z pohledu CTR a zaujmutí zákazníky. Ovlivňují tak i faktor kliknutí právě na váš popis. Určitě je dobré do popisů uvádět vaše výhody „doprava zdarma, velké skladové zásoby, rychlé dodání“ apod.

V Collabim si hlídám i zobrazení v SERP. A na základě zjištění a změny klíčových slov popisky upravuji. Popisy nesmí být jen o KW, ale také aby se zákazník dozvěděl potřebné informace a chtěl kliknout, Dostal se na stránky eshopu nebo webu. Když nenakoupí, tak o nás bude mít ale povědomí. A můžeme ho nalákat zpět. Např. díky remarketingu.

Přejít nahoru