Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov, je pro eshop i službu velice důležitá. Ikdyž se to nezdá, tak právě tato analýza Vám udělá velký kus práce při stavění článků a popisu produktů.
A na víc, analýza klíčových slov je je zdarma, pokud víte kde hledat a jak s klíčovími slovy nakládat.

Co jsou klíčová slova ?

Klíčová slova, jsou slova či fráze, kteří píší lidé do vyhledávačů, aby našli co hledají (produkt či službu).
Když tedy budete mít květinářství v Praze, bylo by vhodné do textů, odkazů umístit fráze: květinářství s rozvozem po Praze, květinářství v Praze, kytice až k Vám domů. Čím lépe použijete klíčová slova v článcích, tím lépe Vás Vaši zákazníci najdou, a bůžete méně investovat do placené reklamy.

Kde najdu klíčová slova ?

Nejezdodušší způsob, jak je najdete je reklamní systém o Seznam.cz , stačí Vám jen email, který máte na seznamu. Pomocí emailu se přihlásíte do www.sklik.cz, pak si najdete klíčová slova. Uvidíte jak častlo lidé daná klíčová slova hledají:

Jak používat klíčová slova ?

Hlavně s citem. Hlavně aby se pořád peopakovala, nebo nebyla velkým písmem, či zakončena vykřičníkem.
Asi ani Vám by se nelíbilo, číst text kde by se opakoval text a vlastně by jste si z toho nic nepřečetli.
Nepište texty pro vyhledávače, ale hlavně pro lidi. A s citem využívat klíčová slova.

Je možnost měřit vyhledávání slov ?

Ano je to možné a existuje na to i nástroj. Který Vám ukáže, jaká klíčová slova lidé hledají . Tento nástroj se jmenuje Collabim. V případě využití mých služeb, je u vybraných tarifů zdarma.

Chcete-li řešit SEO, koukněte na další články na webu. I se SEO Vám mohu pomoci, ale je to práce na další dobu.
Špička v tomto oboru je: Pavel Ungr (www.pavelungr.cz)

Přejít nahoru