Určitě reklama PPC (pro začátek).
Práce se SEO je běh na delší vzdálenost. A je zbytečné investovat velké peníze do SEO (když nevíte jestli vše bude fungovat).
V první řadě, raději vyzkoušejte reklamu PPC. Už z ekonomického hlediska.
Proklik může být dle sortimentu např. mezi 5 – 10 Kč .
Pokud Vám nebude fungovat PPC , tak Vám ani nebude fungovat SEO.
V případě PPC posouváte své zboží nebo službu na první místo ve vyhledávači a brzo zjistíte, jestli je o Vaše zboží/službu zájem.
V případě, že je ze strany zákazníků zájem, tak není problém investovat vydělané peníze i do SEO a dostat se na lepší umístění ve vyhledávačích.
Opět zde platí pravidlo, že PPC by měl dělat někdo kdo se v tom vyzná.
Spousta agentur nebo martkeťáků, nastaví kampaň, jen určena k prodeji daného zboží. Ale již neřeší cílení na určitou lokalitu, nebo na lidi.
Uvedu příklad, ze kterého poznáte, kde je chyba:
Reklama na květinářství v Ostravě (rozvoz květin a kamená prodejna v Ostravě).
Reklama byla spuštěna. Ale když se nacházím v Praze, a do vyhledávače si zadám “ rozvoz květin“ , tak nám vyskočí květinářství s reklamním textem: “ rozvoz květin v den objednání s dopravou zdarma nad 500,- Kč).
ALE, ten kdo reklamu dělal, tak zapomněl na cílení. Kdyby bylo podchyceno cílení, tak by se reklama ukazovala jen lidem kteří jsou v Ostravě a okolí ( a tím by svému zákaníkovi = majiteli květinářství ušetřili peníze a reklama by u vydělala). Ale vzhledem k tomu, že se reklama ukazovala i v Praze, tak lidé v praze mohli proklikat 1000ce až 10.000 Kč a zisk žádný. Jelikož „Pražák“ zjistil , že se to týká obchodu v Ostravě, a do Ostravy z Prahy pro kytici nepojedu. Ale to až potom, co jsem kliknul na reklamu.
Další věc je cílení na pohlaví. Jelikož kytici, z většiny případů objednávají muži. Tak bych doporučil cílení na mužskou část.
V případě dotazů mi klidně napište .
Hezký den