Reklama na Facebooku ?

Lidé se ptají,jestli má vůbec reklama na facebooku smysl. Když se tam lidé chodí bavit, dávat fotky apod.
Odpověď zní že ANO. Podívejte se např. kolik lidí se nejdříve podívá na facebook stránku obchodu nebo služby. Mnohdy dříve, než na eshop nebo web. Někdy je i důležitější mít firemní facebook stránku, než web na službu.
Ale každý klient se chová jinak. Proto bych raději měl funkční obě fronty.

Podívejte se jen kolikrát na Vás vyskočí reklama, když něco hledáte.
Facebook má svůj algoritmus, kterým zjištuje, o co se zajímáte, kam chodíte apod.
A podle toho Vás servíruje reklamy, které Vás mohou zajímat.
Stačí když jste v restauraci a vyfotíte si jídlo a fotkografii dáte na facebook. Nebude trvat dlouho a nabídne Vám restaurace v okolí. Ptáte se jak ví, že bych tam chtěl jít ? 
Neví, jen využívá a doporučuje Vaše zájmy a koníčky.

A to, že je facebook skvělý na budování brandu, je jasné. Můžete oslovit zákazníky svou značkou a to, že se většina na stránky podívá, je více než 100%.
Je tu ale jedno ALE , a to je to, že musíte mít po ruce někoho kdo umí zacházet s nastavením kampaně jako je např.:
-rozměry obrázků či bannerů
-remarketingem
-publiky
-cross – sellem
-konverze
Pokud toto nevyužijete, tak je možné, že budete do facebooku cpát jen peníze s minimálním ziskem.

Pokud máte zájem o mé služby, tak napište a vše probereme: tomas.holzbach@gmail.com

Inzerce na facebooku