Ikdyž se zabývám on-line marketingem, tak s Vámi budu mluvit Česky a né jazykem počítačových expertů.
Když budu moci, rád vysvětlím, jaké kroky musím udělat abych se mohl naplno věnovat propagací Vaší firmy či značky.
Ze začátku budu muset něco domlouvat s Vašim webařem nebo programátorem.
Bude vhodné nasadit nějaké kódy, jako např. ratargetingový kód, kód na GA (Google analystics). Popř. mohu použít Google tag manager (díky tomuto nástroji, dokážete měřit spoustu metrik, potřebných k vyhodnocování). Např.v jaké části eshopu lidé čtou , a jaké části webu jen projedou a nezastaví se u textu.
Google analystics, Sklik retargeting kód, Ad words atd.

Mé zkušenosti:
netvořím jen on-line marketing
přes 10 let provozuji eshop FightStuff, v minulosti kacenka-eshop.cz  takže mám i zkušenosti s tím, co kupující hledají, jak se chovají. Co lze nastavit v eshopu a popř. mohu i poradit s tvorbou eshopu na platformě Shoptet. Jaký druh dopravy je nejžádanější a jaké platba je nejvíce chtěná.
Někdy stačí změnit druh dopravy a objednávek je hned více.
Své strategie a tvorbu reklamy mám vyzkoušené na svém podnikání. Takže Vám nehrozí, že se budu učit na Vašem projektu. 


V on-line marketingu se neustále vzdělávám. Zúčastňuji se pravidelně školní na toto téma, jelikož se reklamy neustále posouvají dále.

Cetifikát školení

Školení remarketing

Po dlouhém studování a vzdělávání se v on-line marketingu . Jsem dne 30.6.2020 , úspěšně ukončil studium “MANAŽER PRO INTERNETOVÉ PROJEKTY” . 
Bylo to náročné, jak časově, tak na učení se nových systémů a nových strategií. Ale mohu nyní nabízet opravdu komplexní služby v oblasti on-line marketingu. 
Reklamy v systémech Sklik + Google. 
Správa a reklamní systémy sociálních sítích. 
Optimalizace reklam, úpravy xml feedu pro zbožové srovnávače. 
Google tag manager ( GTM).
Google analytics a mnoho dalšího. 

 

V září 2020  mně čeká další kurz, snad na delší dobu poslední . 
Ten se bude týkat prohloubení znalostí GTM ( Google Tag Manager), nástroj díky trenému společně s Google Analystics, změříte téměř vše na webu nebo eshopu. 
Nemusíte tedy využívat služeb webaře nebo programátora. Nastaví se GTM kód, do jaké části stránky zákazník skroluje. Jestli kliknu na kolonku s emailem, nebo telefonem. 
Zda a kdy stáhnul z webu PDF soubor, nebo ebook. 
Změřit se dá téměř vše. A to je hlavní nástroj, k tomu, jak postavit nebo upravit stránky či web. Informace umístit, tam kde je zákazník čte a kliká. 

Říjen 2020 online semináře na Facebook od nejpovolanějšího v tomto oboru . 
A tím je David Lorincz, jeden z nejuznávanějších odborníků na Facebook reklamy.