Bussines manager Facebook

Proč zakládat bussines manager a k čemu slouží ?
Díky tomuto nástroji vytváříte a spravujete reklamy na facebooku.
Budete mít možnost přístupy k vybraným stránkám, účtů pro reklamu a i pixelům.
Pokud bussines manager ještě nemáte, tak doporučuji si ho co nejdříve založit ( popř. Vám mohu být nápomocen) .
Pokud máte založený BM, tak je zapotřebí založit účet pro reklamu .
Přejděte na stránku : https://business.facebook.com/ , v levém horním rohu kliknete na tři řádky pod sebou, a následně vyberte kolonku “nastavení účtu pro reklamu.


Než se pokusíte spustit jakoukoliv reklamu, je nutné nejdříve zadat číslo karty, ze které se budou platby odečítat. Bez toho Vám facebook, uveřejnění žádné reklamy nedovolí.

Facebook Pixel
Nyní je nutné nastavit na Vaše stránky, nebo eshop pixel kód . Díky kterému propojíte vaše stránky a facebook . Jedná se o krátký kód. Většina eshopů a www stránek je již předpřipravená, a stačí kód je vložit do předpřipravené kolonky. Pokud to tak není , tak je možné vložení např. přes GTM (Google Tag Manager)
K čemu je Pixel kód dobrý :
– remarketing na facebooku
– sledovat návštěvnost eshopu
– sledování konverzí
– optimalizace kampaní
Vytvoření pixelu:
V levé části vyberete zdroje dat, a pak pixely. Pak jen kliknout na přidat. Napište název pixelu (např. jméno eshopu).
Facebook pixel vypadá takto :

Tento kód vložíte na stránky. ( pokud nevíte jak, mohu pomoci).
Nezapomeňte spárovat pixel s Vašimi stránkami.
Příště budeme pokračovat přímo na reklamy a jejich nastavení .