Cílení reklamy na Facebooku

Řekněme, že máte restauraci v Hloubětíně a budete se snažit oslovit zákazníky v dané lokalitě. Facebook má všechna potřebná data u sebe a moc rád Vám je poskytne. Pojďme tedy oslovit zákazníky ve věku 18-45 let, kteří se nacházejí v lokalitě Hloubětín. Buď tam bydlí, nebo pracují a zajímají se jídlo a stravu a restaurace. (níže je vidět základní nastavení)

Nyní si do výběru ještě můžeme přidat, že se reklama bude objevovat lidem, kteří jsou aktivní nakupující. A předpokládá se u nich, že udělají nákup (zajdou na jídlo) právě k Vám.

A nyní už jen záleží na tom jak vše dobře nastavíme. Poslední stránka nastavení reklamy se bude týkat textace, jak zákazníka přilákat aby ho to skutečně oslovilo. Určitě je vhodné zařadit emoji. A nyní už jen nechat si vypracovat nějaký pěkný banner, který se bude Vašim zákazníkům ukazovat. Např. fotografii Vaší restaurace, popř. vybrané jídlo, nebo známou osobnost která u Vás také měla oběd nebo večeři. V této sekci se dá s kreativitou velice dobře pracovat.

A co dále ?
Nyní necháme kampaň běžet a budeme sledovat a monitorovat . Pokud interaguje málo lidí, tak zkoušíme upravovat publika a např. změnit kreativu. Zkoušet jaký banner lidi co nejvíce osloví. Určitě bych doporučil vytvořit několik reklamních sad, a v každé bude umístěn jiný banner.

Nezapomeňte na remarketing !
Tím, že jste oslovili velké množství zákazníků, tak tím by to končit nemělo.
Zákazníci si koukli na Vaši reklamu a klikli na ní, tak se dostali na Vaše stránky. Pak odešli ale nepřišli. Třeba zapomněli o jakou restauraci se jednalo.
Ale vy se jim musíte připomenout. Proto, je na místě, vytvořit další reklamu na remarketing s bannerem. Může to vypadat tak, že na banneru bude opět fotografie s výzvou k akci “ vy jste u nás ještě nebyli na našem úžasném obědě? Přijďte vyzkoušet naši novou specialitu.“
Můžete těmto lidem nabídnout i slevový kupón, díky kterému dostanou např. 3% slevu , nebo nápoj k obědu zdarma.

Díky google analytics můžete také sledovat, jestli zákazníci chodí na Vaše stránky z telefonu (popř. i z jakého), nebo jen z PC . A díky těmto a hromadě dalšího, můžete své reklamy lidem ukazovat.

Možností je spousta, tak pokud máte zájem o nastavení a vyřešení Vaší reklamy, tak mi určitě napište: tomas.holzbach@gmail.com


Přejít nahoru